tisdag 19 februari 2013

Ett tillskott i matbloggosfären!

Hej!
Detta är en matblogg (eller ska bli i alla fall). Som man ju kan förstå på namnet. Och att jag heter Evelina kan man också lista ut.
Vad som kan vara svårare att lista ut är vilken sorts matblogg detta kommer bli. Kommer den att handla uteslutande om buffémat? Soppor? Fisk och skaldjur? Dumpster diving? Nä, förmodligen inte. Soppa och fisk kanske, men inte bara! Helt ärligt har jag faktiskt ingen aning om vad detta kommer att bli för något. Jag har inget MÅL med denna blogg, inget BUDSKAP som jag vill fömedla. Jag jobbar inte med mat och jag är inte ens passionerad i min matlagning längre. Jag vill mest spara allt jag lagar någon annanstans än i ett word-dokument, för ibland blir det ju bra liksom. Det här kommer inte ens bli en sån där blogg där man kan sitta och dregla över allt gott (á la 365 days of breakfast), för det kommer inte vara något sensationellt. Och bilderna kommer inte vara mer avancerade än vad min iPhonelins klarar av. Så då vet ni det.
Vi får helt enkelt se vad det blir av detta!

Välkommen till mitt receptsamlande! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar